Skoči na vsebino

Spletno mesto uporablja piškotke. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih   V redu

Slika

Javni potniški prevoz


183 odgovorov v tej temi

#51 Shaman

Shaman

    veteran

  • Člani
  • 1 714 prispevkov
  • Pridružen: 09.06.2005
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 13 avgust 2009 - 09:13

In res, blagajničarka je testirala kartico, ki je imela 15€, a gospa se z busom ni mogla peljati.

Tole se mi zdi zelo čudno. Meni so namreč ob prevzemu kartice rekli, da če kdaj v testnem obdobju ne bo delala, grem lahko ravno tako na avtobus - samo LPPju moram sporočiti podrobnosti napake, da jo bodo lahko popravili. Tako da ne bi rekel, da se gospa dejansko ni mogla peljati z avtobusom.
Vse ljubezni so enako lepe, le da vam nekatere lahko nudijo več užitkov. Slika objavljena

#52 goinup

goinup

    izkušen

  • Člani
  • 991 prispevkov
  • Pridružen: 18.04.2006

Objavljeno 13 avgust 2009 - 10:22

@Shaman: kaj jaz vem, kako in kaj je blo na busu. :tralala:
Mam pa še vedno klasično, papirno obliko kartice :angelcek2: dokler se bo dalo
Do files get embarrassed when they get unzipped?

#53 Lenči

Lenči

    Častna članica

  • Člani
  • 5 048 prispevkov
  • Pridružen: 11.08.2005
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 22 avgust 2009 - 14:19

Ta teden si grem napedenat vrednostno kartico Urbana, saj mi bo bolj odgovarjala kot terminska kartica. Glede na to, da se zadnje tri mesece furam s kolesom v službo, se mi zdi bedast jemati terminsko kartico.
Kot je že znano, bo terminska kartica nadomestila dosedanje mesečne vozovnice, vrednostna kartica pa bo nadomestila plačevanje z žetoni in gotovino na avtobusih mestnega prometa (kasneje bo v sistem vključeno še plačevanje parkirnine na belih conah in parkiriščih, plačevanje vzpenjače na grad in storitev v knjižnicah in pa tudi plačevanje kulturnih prireditev in obiskov muzejev).

Pa še ena novost:

Prevoz domačih živali je brezplačen
V skladu z novim Odlokom o organizaciji in načinu izvajanja mestnih linijskih prevozov potnikov je vožnja za male živali, med katere sodijo tudi psi, brezplačna. Med vožnjo z avtobusom morajo biti psi pripeti in imeti nagobčnik, ne glede na velikost in vzgojenost psička.


"Any idiot can face a crisis - it's day to day living that wears you out." ~ Anton Chekhov

#54 malina

malina

    redni gost

  • Člani
  • 320 prispevkov
  • Pridružen: 11.08.2007
  • Lokacija: the world

Objavljeno 22 avgust 2009 - 14:54

Tudi jaz že imam Urbano. Preprosto jo zamenjaš za študentsko (oz. šolsko mesečno) in dobiš svojo kartico s svojim imenom.

"As trans people begin to organize politically, it is tempting to adopt the essential notion of gender identity. [...] However, as transfeminists, we resits such temptations because of their implications." Emi Koyama


#55 Shaman

Shaman

    veteran

  • Člani
  • 1 714 prispevkov
  • Pridružen: 09.06.2005
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 22 avgust 2009 - 14:55

Lenči, tudi na terminsko lahko naložiš denar, samo prenosljiva ni.
Vse ljubezni so enako lepe, le da vam nekatere lahko nudijo več užitkov. Slika objavljena

#56 Lenči

Lenči

    Častna članica

  • Člani
  • 5 048 prispevkov
  • Pridružen: 11.08.2005
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 22 avgust 2009 - 15:22

Torej, Shaman, pri terminski ni mus vsak mesec na novo nalagat keša, če le-ta nekak nadomešča mesečno vozovnico? Ker sem razumela tako, da na vrednostno lahko naložiš do 50,00 EUR in ti pri vsakem vstopu na avtobus odbije sistem s kartice 0,80 EUR (s tem, da je mogoče brezplačno prestopanje v roku 90 minut od plačila prve vožnje), dočim se s terminsko lahko fjakaš po mili volji, vendar jo moraš vsak mesec napolniti s takšno vrednostjo kot je znašala dosedanja mesečna vozovnica (naj si bo to za občane, upokojence ali pa šolska).
Nekak ne bi plačevala vsak mesec vrednost celotne dosedanje mesečne vozovnice, če bom avtobus uporabljala le občasno.
"Any idiot can face a crisis - it's day to day living that wears you out." ~ Anton Chekhov

#57 Shaman

Shaman

    veteran

  • Člani
  • 1 714 prispevkov
  • Pridružen: 09.06.2005
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 22 avgust 2009 - 15:40

Vredostna ti omogoča izključno nalaganje denarja in to je to. Je pa prenosljiva, kar pomeni, da ima lahko cela familija eno, če so občasni uporabniki.

Terminska pa v bistvu združuje oba načina. Če se na primer cel december nameravaš vozit z busom, boš nanjo naložila mesečno. In ker boš, na primer, vedela, da se boš januarja peljala samo 3x, takrat ne boš naložila mesečne, ampak samo 5 eur, ki se ti bodo odbijali.

Še več: na terminsko lahko naložiš mesečno in denar. Tako vstopiš na bus in se ti upošteva mesečna - ne odbije se ti nič denarja. Boš pa z njim lahko plačala na primer parkirnino.

Zato je po mojem mnenju veliko bolje imeti terminsko, ker jo lahko uporabljaš za vse. Edina slabost je neprenosljivost.
Vse ljubezni so enako lepe, le da vam nekatere lahko nudijo več užitkov. Slika objavljena

#58 Lenči

Lenči

    Častna članica

  • Člani
  • 5 048 prispevkov
  • Pridružen: 11.08.2005
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 22 avgust 2009 - 15:46

Hvala za obrazložitev, Shaman Slika objavljena .
"Any idiot can face a crisis - it's day to day living that wears you out." ~ Anton Chekhov

#59 apolon

apolon

    Častni član

  • Člani
  • 2 545 prispevkov
  • Pridružen: 26.02.2005
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 27 avgust 2009 - 10:44

Urbana že bega nove uporabnike

Človek ne more preživeti brez narave, narava lahko preživi brez ljudi.


#60 sean

sean

    piščan'c

  • Člani
  • 150 prispevkov
  • Pridružen: 12.11.2005
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 27 avgust 2009 - 21:30

Kako vi gledate na to situacijo? Kam bi se morale dvigniti cene goriva, da bi se posluzevali javnega prevoza?


Ali drugače, kakšne ugodnosti bi morali ponudniki javnih storitev nuditi potrošnikom, da bi le-ti raje in pogosteje uporabljali javni prevoz.
Taka oblika selitev oz. potovanj je zelo priročna, v kolikor imate na voljo dovolj denarja, časa, potrpežljivosti in malo prtljage. Uporabna je v velikih mestih, kjer je dostop z avtomobilom otežkočen in v primerih, ko se odpravljamo na noro dobro žurko, ki ne bo minila brez kaplice alkohola.

Dokler nisem naredil izpita za avtomobil sem se v šolo vozil z avtobusom. Cena mesečne vozovnice je znašala 101 EUR iz Slo. Konjic v Celje in nazaj. Potovanje je trajalo od 45 min do ene ure (samo vožnja). Iz mesta sem moral priti še do 15 km oddaljene vasi, kamor avtobus vozi zelo redko, če bi uporabil to možnost, bi (v primeru, da se pouk konča ob 13h) prišel domov okoli 5h popoldan. Uporabil sem tretjo, kombinirano, možnost. Do Konjic sem se pripeljal z avtobusom, dalje pa z motorjem, kar je nepraktično zlasti pozimi, ko zapade sneg. Verjetno o izjemno arogantnem odnosu uslužbencev ni potrebno posebej govoriti, pa tudi o tem, da so avtobusi, sploh ob času, ko se pouk konča, nabito polni (tako, da moraš, ko stojiš na sredini avtobusa, dati nahrbtnik med noge, da ostane prostora še za starko, ki se pravkar vkrcava). Neki potnik je nekoč cinično pripomnil, da končno ve, od kod so dobili idejo na Rogli za poletno sankališče in adrenalinski park.

Stroški prevoza z avtomobilom so prbl. enaki, poleg tega, da prihraniš kar precej ur, da se izogneš nemogočim vremenskim razmeram in arogantim uslužbencem za pultom.
Če zaključim, praijaznejše osebje, boljše povezave, udobnejši način vožnje, cenejše karte so stvari, ki bi me prepričale v uporabo javnih prevoznih sredstev.

Kar se pa varovanje narave tiče... Obeta se nam vedno več novih okoljskih davkov (davek na fosilna goriva, davek na starejše avtomobile itd.), ob tem pa država ne najde niti evra za sadike za Cinkarno, kjer ljudje pospešeno zbolevajo zaradi rakavih obolenj. Zavedam se, da je okolje skupno in da moramo zanj skrbeti vsak posamič, vendar po načelu, jaz zate, ti zame, skupaj za oba!

Aja, javni prevoz bi zagotovo (skoraj zagotovo) uporabil, če bi se odločil za potovanje z nahrbtnikom po Sloveniji ali Evropi. Kljub vsem negativnim stvarem tisti poseben čar še vedno obstaja.

#61 Derz

Derz

    piščan'c

  • Člani
  • 137 prispevkov
  • Pridružen: 17.07.2005
  • Lokacija: Lj

Objavljeno 08 september 2009 - 22:40

to urbano so si zelo napačno zamislili. odčitava se s črtno kodo :roll:
bom naredu dve lajni koke pa se mi bo že zapackala črtna koda in jo bom lahko vrgu direkt v smeti :navijacica:

#62 apolon

apolon

    Častni član

  • Člani
  • 2 545 prispevkov
  • Pridružen: 26.02.2005
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 09 september 2009 - 06:08

Včeraj popoldne sem bil na avtobusu. Videl sem, da je punca približala kartico Urbano aparatu pred voznikom, ni bilo v redu, skušala je ponoviti postopek, še vedno ni bilo v redu, to je trajalo okrog pol minute, šofer ji je rekel, da lahko gre naprej.
Pred nekaj tedni sem videl, da je potnik tudi imel težave s kartico Urbano na avtobusu.
Ne veselim se dneva, ko bom moral zamenjati vozovnico za kartico Urbano. Menim, da kartica Urbana ni tako zanesljiva, zato ker v kratkem času sem videl omenjena dva primera težav s kartico. Bančne kartice, kreditne kartice so bolj zanesljive kot pa kartice Urbana. Enkrat sem imel problem s službeno kartico, lahko sem še registriral prihode in odhode, nisem pa mogel izklopitit alarme. Vzrok težav s službeno kartico je, da je kartica razmagnetila, potem so popravili kartico, sedaj je vse v redu.

Človek ne more preživeti brez narave, narava lahko preživi brez ljudi.


#63 lube

lube

    Častni član

  • Člani
  • 877 prispevkov
  • Pridružen: 14.09.2005

Objavljeno 09 september 2009 - 11:41

Bančne kartice, kreditne kartice so bolj zanesljive kot pa kartice Urbana

Hvalabogu! Predstavljaj si da bi vsak tretji porabil minuto samo za to da mu razpozna kodo ker ima
nekoliko zapacano karto :D

Sicer vsaka vrsta odčitavanja ima svoje pomanjkljivosti, vendar na črtno kodo je najbrž najcenejša rešitev.
Seveda ob predpostavki da je kartica nekoliko kvalitetnejša - recimo taka plastična kot osebna ali pa bančna,
ker drugače so se malo ušteli - kolikokrat se zgodi da ti pade na tla, se umaže na dolgi rok ali polije z nečim...
no mogoče ti ki to bereš niso toliko neroden, ampak ljudje prijemamo različne stvari in take zadeve
morajo biti bolj odporne na tale faktor, drugače bodo najbrž dolge vrste tam kjer se uporablja tole urbano :)

Ta prispevek je mogoče star in ne odraža trenutnega mnenja!


#64 simple

simple

    zasvojen

  • Člani
  • 694 prispevkov
  • Pridružen: 24.07.2009
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 09 september 2009 - 12:30

apolon, morda tista punca ni prav približala Urbane senzorju, ki je pritrjen pri vhodu. To sem opazil že enih parkrat, da ljudje ne znajo pravilno približati kartice in gredo kar naprej, čeprav je senzor ne registrira (ko je postopek pravilno izpeljan, lahko slišimo kratko melodijo/zvok). Jaz sem se tudi prvič mučil in vlekel kartico gor in dol. Šele po parih sekundah mi je šofer pokazal, kje jo moram približati.
tu vois, je suis pas un homme, je suis le roi de l'illusion.

#65 NowHow

NowHow

    Častni član

  • Člani
  • 331 prispevkov
  • Pridružen: 26.05.2004
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 09 september 2009 - 12:45

meni je pa urbana zelo fina. še posebej to načelo 1 vožnja=90 minut. kar precej lahko prišparaš. dejstvo, da pa včasih senzor ne dela je pa za uporabnika samo dobrodošlo - se mi je dvakrat zgodilo, da stvar ni delala, zato te voznik spusti naprej brez plačila. Kje je tu problem...? :mrgreen:
Nekoga moraš imeti rad... pa čeprav sebe

#66 Puck0

Puck0

    veteran

  • Člani
  • 1 790 prispevkov
  • Pridružen: 26.08.2004
  • Lokacija: LjUbLjAnA

Objavljeno 09 september 2009 - 20:15

1 vožnja = 90 min prestopanj? Ker jst sm samo zasledil, da imaš pol ure časa od prvega "fočkanja" .. Mam pa kombinirano, torej vrednostno in mesečno. Mi lahko kdo kej več pove o tem?
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

#67 Shaman

Shaman

    veteran

  • Člani
  • 1 714 prispevkov
  • Pridružen: 09.06.2005
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 10 september 2009 - 00:13

Pucko: klik ;)

Sicer pa tista črtna koda nima veze z ničemer. Kartica vsebuje brezkontaktni čip - lahko jo približaš čitalcu s katere koli smeri, deluje pa tudi skozi denarnico.

Kar se pa tiče zanesljivosti delovanja, pa jaz še nisem bil priča, da kartica kateremu potniku ne bi delovala in tudi meni je vsakič prijela.
Vse ljubezni so enako lepe, le da vam nekatere lahko nudijo več užitkov. Slika objavljena

#68 inxs

inxs

    redni gost

  • Člani
  • 325 prispevkov
  • Pridružen: 24.04.2006
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 10 september 2009 - 10:05

Koliko ti pa odbije za posamezno vožnjo iz tega zneska, ki ga vplačaš na kartico? Manj, kot če plačaš z gotovino? Me zanima, ker sem slišala, da bodo žetone ukinili. Pa še to, glede na to, da ti za Urbano poberejo tvoje osebne podatke, kar je pomoje precej nerazumno, ali lahko eno kartico uporablja več ljudi oz. je ta prenosljiva? Torej, lahko kakšen kontroler ali pa voznik od tebe zahteva še identifikacijo z osebnim dokumentom? V naši družini namreč redko uporabljamo avtobus in bi bilo fajn, če bi bila doma ena kartica, ki bi jo vzel tisti, ki jo rabi. Pa še to: kaj se zgodi, če se kartica razmagneti? Izgubiš ves kredit na njej? Plačati jo moraš verjetno, tako kot bi jo prvič kupoval.

Everything happens to everybody sooner or later if there is enough time.


#69 simple

simple

    zasvojen

  • Člani
  • 694 prispevkov
  • Pridružen: 24.07.2009
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 10 september 2009 - 11:14

Za 90 min vožnje plačaš 80 centov. Nisem pa siguren, če bo z gotovino še vedno 1 EUR. Kar se prenosljivosti tiče, naj bi bila vrednostna kartica prenosljiva, terminska/mesečna pa ne.
tu vois, je suis pas un homme, je suis le roi de l'illusion.

#70 qty

qty

    veteran

  • Člani
  • 1 989 prispevkov
  • Pridružen: 05.04.2004
  • Lokacija: LJ

Objavljeno 10 september 2009 - 12:18

Podatke so pobrali v testnem obdobju, ti uporabniki so dobili svoje Urbane zastonj. Podatki se prav tako poberejo za terminske Urbane, kar funkcionira enako kot prej mesečne dijaške, študentske, občanske ali upokojenske. Vrednostna Urbana je na voljo proti plačilu 2€ in tvoji podatki niso zabeleženi nikjer. Kartica bo med drugim koristna tudi za plačevanje parkirnine na parkomatih, kar se meni zdi mnogo bolj praktično, kot poln pepelnik drobiža v avtomobilu...
i don't see why everybody feel as though that they gotta tell me how to live my life. let me live baby, let me live!

#71 seal

seal

    nov na sceni

  • Člani
  • 274 prispevkov
  • Pridružen: 09.11.2006
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 10 september 2009 - 14:06

Urbana je vsekakor korak naprej v smeri večje mobilnosti in uporabe javnega prometa. Poleg tega bo res zelo uporabna tudi pri plačevanju parkirnin (upam, da ne samo na parkiriščih MOL-a?), pa tudi za razne vstopnine ipd... ampak to je verjetno bolj aktualno za turiste. Naj ne izpade nergaško, ampak ta korak je za moje pojme vseeno premajhen. Še vedno pogrešam večje sodelovanje med LPP-jem, ostalimi avtobusnimi prevozniki in predvsem s slovenskimi železnicami. Zakaj recimo ne morejo biti enaki čitalci za vožnjo nameščeni na vožnjah z vlaki v ljubljanski regiji ali pa na medkrajevnih avtobusih? Podobno, kot imajo v tujini... razdeljeno na več plačljivih con, ampak vse plačuješ samo z eno kartico. Če bi imeli LPP, SŽ in ostali sklenjen dogovor za uporabo Urbane na vseh teh sredstvih javnega prevoza, potem bi lahko nekdo recimo stopil v Medvodah na vlak, se pripeljal do centra, prestopil na bus LPP-ja in se odpeljal do Štepanjca (recimo...). In to pot bi opravil v maksimalno pol ure za ceno 80 centov. To bi gotovo zmanjšalo pritisk dnevnih migrantov z avti v Ljubljano in to bi potem res bil napredek pri mobilnosti v mestu.

#72 chaser82

chaser82

    piščan'c

  • Člani
  • 178 prispevkov
  • Pridružen: 24.04.2008
  • Lokacija: F Hrvaški

Objavljeno 12 september 2009 - 23:12

Seal, če bi bilo tako kot navajaš ti, se takoj podpišem pod idejo. Sicer se mi pa zdi velik problem pri mestnih avtobusih v Ljubljani in Mariboru prepočasno pobiranje potnikov ob urah, ko je potnikov na postaji veliko, vstop pa je možen le skozi prva vrata, čeprav jih ima avtobus 3 ali 4.

Zgleden primer skoraj popolnega javnega prevoza je v Gradcu. Testiral sem ga, ko sem šel z Graz na gejevsko zabavo Rosy. Na voljo so 1-urne, 24-urne in druge vozovnice, ki se jih da kupiti pri vozniku ali na kartomatu na železniški postaji.

Vsak avtobus ima 2 ali 3 naprave, v katero vstaviš karto samo ob prvi vožnji. Naprava ti žigosa datum in uro in če ni kontrolorja, je opravkov z vozovnico za potnika konec. Od zdaj se furaš svobodno, kolikor te je volja, vstopaš, izstopaš, prestopaš do izteka vozovnice. 1-urna stane 1,30€, 24-urna 3,80€. Vozovnica je navaden listek z oznako dolžine veljavnosti in z oznako, na kateri strani se jo štempla. Nobene ZF tehnologije. Glede na to, da so praktično VSA parkirišča v centru dokaj draga (kar je z ekološkega vidika edino pravilno), te karte sploh niso tako drage. Dnevna je celo cenejša od ljubljanske, ki stane 4€. Pa ljubljanska je, milim da, vezana na datum, graška pa velja, recimo, od 18:43 tega dne do 18:43 naslednjega dne. Avtobusi so manjši kot v Ljubljani (3 vrat, brez harmonike) in nikoli nabufani do obisti, saj glavnino potnikov pobira tramvaj, kjer zna bit nekoliko več gneče. Medtem, ko se naši vozniki poleg z vožnjo ukvarjajo še s kontrolo vozovnic, je v Gradcu to naloga kontrolorjev. So pač kazni za črno vožnjo tako zabeljene, da takih črnih voženj ni veliko. Tako lahko potniki, z izjemo tistih, ki pri vozniku kupijo vozovnico, izstopajo IN VSTOPAJO na vseh vratih, tramvaji in avtobusi zaradi vstopa in izstopa večjega števila potnikov ne izgubljajo dragocenih minut, ki se potem pri nas nakopičijo v 10- in večminutne zamude. Vsako pomembnejše postajališče ima LED-prikazovalnike, na katerih so navedeni številke, imena in minute do prihoda nekaj naslednjih linij (avtobusa ali tramvaja). Prej omenjene vozovnice veljajo za VSA sredstva javnega prevoza v coni 101 (Graz in okolica); tramvaj, mestni avtobus, medkrajevni avtobus (če ne potuješ iz cone 101, vlak (za postaje v coni 101), vpenjača na grad oz. trdnjavo al karkoli že je na vrhu hriba sredi mesta in avtobus in vlak, ki vozi na graško letališče. Na vsakem tramvaju in avtobusu prek zvočnikov napovedujejo postaje (kot pri nas na vlakih), na postajah z možnim prestopanjem pa še številke in smeri linij, na katere je mogoče prestopiti.

Če pogledate shemo linij na www.gvb.at, najdete pravo zbrko črt, a sistem diha. Tramvaji so glavne žile, ki povezujejo srce mesta z ostalimi deli, avtobusi pa vse skupaj dopolnjujejo in celo mesto je "prekrvavljeno". Ne vem, zakaj so v Ljubljani dolgo časa nazaj uničili tramvajsko omrežje. Danes bi še kako prav prišlo. Lahko bi se zgledovali po Gradčanih, saj je Gradec približno tako velik kot Ljubljana. Samo ne spomnim se, da bi kdaj v Gradcu imeli tako obsedeno stanje, da mora avto stati trikrat pri zeleni luči, ker pred njim ni prostora, da bi prevozil križišče. Bil sem tam ob delovnikih in ob vikendih. Javni prevoz dejansko prispeva k zmanjšanju izpusta toplogrednih plinov v ozračje. Vsi avtobusi v Gradcu so odokaj novi in na bio-gorivo. Ne vem sicer, katero.
Nič nebi bilo narobe, če pri nas imeli tramvaje in avtobuse pa veljavnost mestne vozovnice za ljubljansko letališče in vzpenjačo na grad, ane.


Medkrajevni prevoz je pa v naši državi itak katastrofalen. Na naših avtobusnih postajališčih ni voznih redov... kaj voznih redov? Ni niti asvalta, prometnega znaka za avtobusno postajališlče, hišic, tako da sem celo jaz - domačin na napačnem mestu čakal avtobus. Nekatera postajališča so prav srhljivo zanemarjena. "Hišice", ki so bile nekoč lesene, imajo danes le še železno ogrodje, nekoliko stran od nas pa je celo postajališče s prav grdo plehnato bajto, ki ima zadaj za klopjo luknjo, skozi katero lahko človek, če se spozabi, pade na hrbet dva metra globoko. Zgodilo se je že, da me avtobus na postaji ni pobral, ker ni vedel, da je tam postaja. Pravtako v glavni vasi (ki je tudi občina) nikoli ne najdete avtobusa na istem mestu, ker očitno šoferji niti ne vedo, kje naj stojijo. Železnice pri nas ni. Vozni red v glavni vasi ne vsebuje vseh avtobusov. Skratka: šlamparija za skozlat! Na tak način ne bodo privabili novih potnikov.
NISMO VSI POD STRESOM

#73 ooi

ooi

    piščan'c

  • Člani
  • 170 prispevkov
  • Pridružen: 07.11.2007
  • Lokacija: JU.ES.EJ.

Objavljeno 13 september 2009 - 00:36

saj ni bistvo urbane, da nam poenostavi življenje in ne vem še kaj..

Bistvo je, da nekdo dobi javni razpis in potem pogodbo za vzdržavanja in vsi se počutimo pomembne, ker imamo tako cool način plačevanja (nekateri pravijo, da celo najboljšega v Evropi...)

Urbana je stala okoli 2 miljone € + mesečno vzdrževanje 50.000€ in še vedno ne reši osnovnega problema: Z mestnim prevozom v LJ ne prideš nikamor!.

In Oktobra, ko pridemo še študenti bo čisto vse potekalo enako počasi.

#74 chaser82

chaser82

    piščan'c

  • Člani
  • 178 prispevkov
  • Pridružen: 24.04.2008
  • Lokacija: F Hrvaški

Objavljeno 13 september 2009 - 20:40

no, potem bi bilo bolj pametno uvesti vozovnice za eno ali dve uri namesto žetonov, kot pa uvesti nek sistem, s katerim se pridobi zgolj na šminkeriji. Mogoče že malo težim s tem Gradcem, ampak avtobusi in tramvaji stojijo občutno manj časa na postaji tam kot ma v ljubljani ali mariboru, kjer se tudi več kot 30 potnikov zgnete skozi ena sama vrata, medtem pa ostala vrata (dvoja ali troja) ostajajo zaprta za vstopajoče. Tiste, ki urejajo javni prevoz, bi bilo treba malo popeljati na kakšno strokovno ekskurzijo v tujino.
NISMO VSI POD STRESOM

#75 Shaman

Shaman

    veteran

  • Člani
  • 1 714 prispevkov
  • Pridružen: 09.06.2005
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 13 september 2009 - 20:45

Saj "žeton" (naložen na Urbano) je dejansko vozovnica za 90 minut. V tem času se lahko neomejeno voziš in prestopaš.
Vse ljubezni so enako lepe, le da vam nekatere lahko nudijo več užitkov. Slika objavljena




0 uporabnikov bere to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov