@Alix: Govora (z moje strani) je bilo zgolj in samo o pogosti vožnji na avtocesti in vsak avto, ki te na avtocesti prehiti ima zadaj oznako TDI, ker je dizel boljša opcija z vseh možnih zornih kotov in pika. Drugemu ne oporekam. Če dizla furaš kot bencinarja po mestih itak da bodo šli v franže. Dizlu paše, če ga tiščiš, samo da je segret. Je pa splošno znano dejstvo, da so stari dizli veliko manj občutljivi (golf 2 na kurilca anyone - moj mehanik ga ima še vedno) na svinjarijo in ostalo kot novi tako da ne vem čisto od kje izhaja predpostavka, da so novejši dizli boljša opcija? Also, dizli se vrtijo na pol manj obratih od bencinarja tako da bo 400kkm star dizel še vedno veliko dlje zdržal od bencinarja, če smo že pri tem. Imam kolega, ki je prodal astro dizla pri 400kkm, brezhibno, ker mu ni več tesnila kabina. Good luck pri 400kkm starem bencinarju. In stari dizli imajo enomasne vztrajnike, ki se ne kvarijo za razliko od novih dvomasnih, ki so adijo pamet. Pri čemer nikoli ne menjaš samo vztrajnika ampak še komplet sklopko. Stari dizli so faking zakon.
@Sienna: Turbina gre samo če dizla tiščiš mrzlega ali če ga ugašaš na visokih obratih. Pa seveda ga moraš vozit relacijsko in pogosto prepucat s tem da ga dobro pohodiš. To je to. In so ljudje, ki tega ne zastopijo in zato šimfajo čez dizle, ker jim grejo turbine (beri: so ga nesposobni vozit).
Ja itak, nekatere znamke so dražje za vzdrževanje. Renaulti/Peugeoti/Fiati ipd. so smešno poceni, ker je avtov veliko = delov veliko. Sem se igrala z mislijo, da bi si vzela Audija A3 2.0/150bhp. Why not, dnar je, avto je lušen, poskočen, nevpadljiv. Sodelavec ima A4. Vprašam, če je zadovoljen. Mi je rekel, da mu je ravno crknila žarnica. Original je 120€, ponaredek 100€. Jaz sem za žarnico dala 7€. Kaj bi blo, če bi mogla menjat npr. sklopko na Audiju, nočem niti pomislit.
Ti pa ne priporočam, da šparaš na gumah. Raje se skeširaj ali vzami na obroke, sploh če se veliko voziš. In če imaš dizla, se najbrž veliko voziš. Jaz osebno raje vozim 'slabši' avto in imam gor najboljše gume kot obratno. Sama vozim 14 let starega dizla, ki sem ga kupila, ker nisem vedla ali se bom dolgo vozila relacijsko. Turbina, motor - brezhibna. Moja ima 13 let starega dizla - brezhiben. Servisira ga mehanik, ki je z mojo prijatelj iz otroštva, tako da vse pove tako kot je in pošteno računa za pošteno delo. In to niso BMW-ji, ampak Peugeoti, ki se lahko vozilo vsaj še 5-6 let. Zadnje čase sem veliko hodila po avtohišah, kjer so mi dali nove avte za stestirat. Saj so fino fajn udobni z vso prej omenjeno nepotrebno navlako, ampak ko stopim na gas, ratam depresivna. Pretežki, prenapihnjeni, prešvoh. Vozila ga bom dokler se bo dalo. Moj mi požre mi 5.2 na 100km. In ravno nekje 100km naredim na dan, če se vozim samo v službo. Pri vsakem rednem servisu je kakšna neumnost za popravit, ampak so deli smešno poceni, tako da je avto zelo poceni za vzdrževanje. In tako si lahko kupim najboljše gume za svojo dimenzijo. Če bi vozila bencinarja, bi bankrotirala.
Ja, različni smo si.
Mene najprej zanima mašina, parkirat znam na špegle, navigacijo imam na telefonu. Edino ne razumem, kaj si hotela povedat s 'tamalo mašino'? 2-litrski motor ni glih mala mašina.
Čeprav 8.5 je kar precej, a imaš 4x4 pogon?
Prispevek uredil/a: idoru, 06 november 2016 - 20:25.