Skoči na vsebino

Spletno mesto uporablja piškotke. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih   V redu

Slika

Testosteron - erektilna motnja in zdravljenje


3 odgovorov v tej temi

#1 David1961

David1961

    gay friendly

  • Člani
  • 4 prispevkov
  • Pridružen: 04.08.2016

Objavljeno 15 september 2018 - 15:25

Pozdravljeni,

 

pri sebi sem v zadnjem letu opazil pojav erektilne motnje, po laboratorijskih in drugih preiskav pri urologu mi je ugotovljeno, da je nivo testosterona na minimumu. Zdravnik mi je predpisal neki gel. Mene pa zanima ali obstajajo kakšna naravna sredstva (ne pa samo kemijska) za zvišanje tega hormona. Namreč, ko sem prebral številne negativne učinke zdravila bi si želel nekaj bolj naravnega in manj kemije. 

 

Ali ima kdo kakšne izkušnje?



#2 glorious

glorious

    Moderator

  • Moderatorska ekipa
  • 8 166 prispevkov
  • Pridružen: 26.12.2003
  • Lokacija: Ljubljana

Objavljeno 15 september 2018 - 19:56

Zdravljenje z geli testosterona kot je Androtop je učinkovito. Seveda tukaj naravnega zdravljenja ni v takšnem smislu, da se ti bo nivo testosterona kar dvignil. Tudi problem erektilne motnje tukaj ni edini. :) Tukaj so še druge težave od depresije, anksioznosti, težav s spanjem, utrujenostjo itd. Stranski učinek pa je naprimer potem tudi povišan libido. :)


Medicina je socialna znanost in politika ni nič drugega, kot medicina velikih razsežnosti. [R. Virchow]
De duobus malis semper minus eligendum est.

#3 David1961

David1961

    gay friendly

  • Člani
  • 4 prispevkov
  • Pridružen: 04.08.2016

Objavljeno 20 september 2018 - 08:25

Hvala, Glorious na odgovoru. Lahko pa še dodam, da tiste druge težave, ki si jih opisal so bile (in nekatere so še sedaj) prisotne pri meni: psihična napetost, razdražljivost in motena koncentracija, pa še - razbijanje srca, težko dihanje, vrtoglavica. Najhujša je prav ta razdražljivost (enostavno za neko malenkost "eksplodiram") in nenehna utrujenost - znam zaspati sredi pogovora. Prijatelji so se že navadili in počakajo nekaj časa - potem se zbudim. 

Žalostno pa je, ko sem vse to povedal svoji zdravnici - mi je odgovorila, kako je vse to samo znak starosti (58 let). Sreča je, da sem se pritožil nekemu medicinskemu tehniku, ki mi je svetoval obisk urologa, ki je pa naredil preiskave in mi je dal ta gel, ki ga omenjaš - Androtop in še Paroxat (paroksetin) in Spedra 200 (avanafil). Zdaj razumem, da je pravzaprav vse to povezano. 



#4 dexter

dexter

    gay friendly

  • Člani
  • 11 prispevkov
  • Pridružen: 28.03.2014

Objavljeno 09 oktober 2018 - 09:24

Hormonsko neravnovesje je lahko posledica več različnih dejavnikov. Predlagam ti, da si urediš spanje, prehrano in začneš s športom - predvsem treningom z utežmi. Faktorjev je lahko mnogo, vendar so ti najpogostejši.






0 uporabnikov bere to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov